loading...
dokhtaroonehash
آخرین ارسال های انجمن
parisa بازدید : 6 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
دیگر نمیبینم تو را وقتی که دیگر نیستم

بر خاک می افتم ولی در پیش پای کیستم؟

دنیا چه بی مفهوم بود.دیروز و امروز و تمام

با این وداع زود رس کوتاه بود عمر سلام

روزی شروعی داشتیم.لبخند شیرین داشتیم

در فکر فرداهای دور.رویای دیرین داشتیم

دیگر نمیبینم تو راچون میروم از پیش تو

بسیار غمگینم عزیز.چون میروم از کیش تو

دنیا و زیبایی آن.گلهای رنگارنگ آن

لبخندها و شادی اش.گرمای تنگاتنگ آن

تقدیم تو.تقدیم عشق پاک تو

تقدیم فرداهای تو.افتاده ام بر خاک تو

افسوس از آنچه گذشت.عمر و جوانیهای من

افسوس از خود کرده ها.رنج و تباهی های من

دنیا برای زنده ها.شادی برای دیگران

من باختم.بازنده ام.بازی برای دیگران

دیگر نمیبینم تو را اما فراموشم مکن

یک شمع روشن میکنم.اما تو خاموشش مکن

شمعی که روشن میکنم عشق است نام شعله اش

پایش سفید و دیدنی.دود است بام شعله اش

دیگر نمیبینم تو را وقتی که دیگر نیستم

بر خاک می افتم ولی در پیش پای کیستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرت درباره سایت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 3,317